پاسخ به سؤالات متداول
آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود راثبت کنم؟
بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته میتوانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارشهایی که در ساعتهای غیرکاری (از ساعت 18 تا 9 صبح) ثبت میشوند، در اولین ساعتهای کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.
آیا میتوانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟
بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده میتوانید شماره 20 رقمی مرسـوله را در آدرس زیر وارد کنید:tracking.post.ir و یا با پشـتیبانی نی نی مارکت تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.
آیا همه کالاها، شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعویض میشوند؟
بله، همه کالاهای فروخته شده توسط نی نی مارکت شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعـویض میشوند و در صورت وجود اشـکال فـنی در کالا ، طی 2 روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه میشود، نی نی مارکت آن کالا را با کالای دیگری تعویض میکند و در صورت خواسـت مشتری هزینه آن برگشت داده می شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه “روش بازگرداندن کالا” مراجعه کنید.
در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد میشود؟
هنگامی که کالایی بازپس فرستاده شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هـماهنگی لازم برای اسـترداد مبلغ سـفارش با مـشتری به عمل آمده و تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.
اگر کالای که خریداری کردهام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
با خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) کارشناسان نی نی مارکت در اسرع وقت مشـکل شـما را پیگیری می نمایند.
اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش دادهام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟
پس از دریافت کالا تا 24 ساعت با خدمات پس از فروش تماس بگیرید. (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما) در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود.