پاسخ به سؤالات متداول

 

1- آیا در تمام ساعات شبانه روز می توانم سفارش خود راثبت کنم؟

بلی، در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌هایی که در ساعت‏‌های غیرکاری (از ساعت 17 تا 9 صبح ) ثبت می‌‏شوند، در اولین ساعت‌‏های کاری روز بعد و با اولویت بالاتر نسبت به سفارشات روز بعد انجام خواهد شد.

 

2- آیا می‏‌توانم سفارشی را که با پست ، ارسال شده رهگیری کنم؟

بله، شما برای رهگیری سفارشی که با پست ارسال شده می‏‌توانید شماره 20 رقمی مرسـوله را در آدرس زیر وارد کنید tracking.post.ir  و یا با پشـتیبانی نی نی مارکت تماس بگیرید و از وضعیت مرسوله آگاه شوید و یا با مراجعه به پست منطقه محل سکونت خود و ارائه کد 20 رقمی از وضعیت مرسوله آگاه شوید.

 

3- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا 72 ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

4- آیا همه کالاها، شامل گارانتی تعویض می‏‌شوند؟

بله، همه کالاهای فروخته شده توسط نی نی مارکت شامل مهلت 7 روزه گارانتی تعـویض می‌‏شوند و در صورت وجود اشـکال فـنی در کالا ، طی 2 روز کاری که از زمان تحویل گرفتن کالا توسط مشتری محاسبه می‏‌شود، نی نی مارکت آن کالا را با کالای دیگری تعویض می‏‌کند و در صورت خواسـت مشتری هزینه آن برگشت داده می شود. برای اطلاعات بیشتر به صفحه “رویه بازگرداندن کالا” مراجعه کنید.

 

5- در صورت بازگرداندن کالا، مبلغ پرداخت شده چه زمانی و چگونه استرداد می‌شود؟

هنگامی که کالایی بازپس فرستاده ‏شود، پس از کارشناسی و تایید واحد خدمات پس از فروش، هـماهنگی لازم برای اسـترداد مبلغ سـفارش با مـشتری به عمل آمده و تا 72 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری مسترد خواهد شد.

 

6- اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ( تماس با ما ) ، کارشناسان نی نی مارکت در اسرع وقت مشـکل شـما را پیگیری می نمایند.

 

7- اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پس از دریافت کالا تا 24 ساعت با خدمات پس از فروش تماس بگیرید ( تماس با ما ) ، در صورت وجود این مغایرت قطعا کالای شما تعویض شده و یا مبلغ آن پس از بازگرداندن کالا عودت داده می شود.